ŞIRNAK İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ
BEYTÜŞŞEBAP DEVLET HASTANESİ
Kurumsal
Hastanemiz
Tarihçemiz
Değerlerimiz
Amaç ve Hedeflerimiz
Misyon & Vizyon
Hastane Yönetimi
Koordinatör Başhekim
İdari ve Mali Hiz.Müdürü
Organizasyon Şeması
İdari Birimler
Arşiv
Nasıl Gidilir?
Birm Çalışanları
İç Hat Telefon
Ayniyat Birimi
Nasıl Gidilir?
Birm Çalışanları
İç Hat Telefon
Bilgi İşlem
Nasıl Gidilir?
Birm Çalışanları
İç Hat Telefon
Faturalandırma Birimi
Nasıl Gidilir?
Birm Çalışanları
İç Hat Telefon
Ek Ödeme (Mutemetlik) Birimi
Nasıl Gidilir?
Birm Çalışanları
İç Hat Telefon
İstatistik
Nasıl Gidilir?
Birm Çalışanları
İç Hat Telefon
İş Sağlığı ve Güvenliği
Nasıl Gidilir?
Birm Çalışanları
İç Hat Telefon
Personel Özlük
Nasıl Gidilir?
Birm Çalışanları
İç Hat Telefon
Satın Alma
Nasıl Gidilir?
Birm Çalışanları
İç Hat Telefon
Taşınır Kayıt Kontrol Birimi
Nasıl Gidilir?
Birm Çalışanları
İç Hat Telefon
Kalite yönetimi
SKS Kalite Yönetimi
Kalite Yönetim Birimi
El Broşürleri
Sağlıkta Kalite ve Akreditasyon Daire Başkanlığı web Sitesi
Kalite Yönetim Birimi Organizasyon Şeması
İyi Uygulamalar ve Poster Çalışmaları
Sağlık Hizmeti Kalitesinin Geliştirilmesi ve Değerlendirilmesine Dair Yönetmelik
Öz Değerlendirme Planı
HKS Bölüm Kalite Sorumluları
Komiteler
Görev ve Sorumluluklar
Kalite Politikamız
Eğitim ve Araştırma
Staj Başvuruları
Yayınlarımız
TGAP
Bilgi Güvenliği
Hizmet Binamız
Tıbbi Brimler
Kliniklerimiz
Acil Tıp
Doktorlarımız
Çocuk Hastalıkları
Doktor Çalışma Programı
Klinikten Haberler
Doktorlarımız
Aile hekimliği Uzmanlığı
Doktor Çalışma Programı
Klinikten Haberler
Doktorlarımız
Dahiliye
Doktor Çalışma Programı
Klinikten Haberler
Doktorlarımız
Evde Bakım Hizmetleri
Klinikten Haberler
Doktorlarımız
Anne & Bebek
Anne Dostu ve Bebek Dostu
Anne Sütünün Önemi ve Başarılı Emzirme Eğitimi
Doğum Salonu ve Bekleme
Gebe Okulu
ROP (Prematüre Retinopatisi Tanı ve Tedavi Merkezi)
Suda Doğum Ünitesi
TDL (Travay, Doğum, Lohusa) Odaları
Tüp Bebek Ünitesi Androloji Laboratuvarı
Uzaktan Eğitim Gebe Okulu
Doktor Çalışma Takvimi
Özellikli Hizmetler
Sağlık Turizmi
Sağlık Hizmetleri ve Hekimler
Tedavi Paketleri
Sağlık Turizmi Birimi
Hasta ve Ziyaretçiler
Şehrimiz
Yönlendirme
Hasta Rehberi
Nasıl Randevu Alınır?
Ziyaret Saatleri ve Kuralları
Nasıl Muayene Olurum?
Muayene Saatleri
Hasta - Çalışan Hakları ve Sorumlulukları
Hasta Hakları
Hasta Çalışan Güvenliği Yönetmeliği
Hekim Seçme Hakkı
Engelli Rehberi
Sağlık Kurulu Başvurusu
Refakat Politikamız ve Refakatçi Kuralları
Nöbetçi Eczaneler
Medula Tesis Kodu
Randevu Al
Laboratuvar Tetkik Sonuçları
Radyoloji Rapor Sonuçları
İletişim & Ulaşım
Anketlerimiz
Çalışan Geri Bildirim Anketi
Yatan Hasta Deneyim Anketi
Ayaktan Hasta Deneyim Anketi
Acil Servis Hasta Deneyim Anketi
Öneri ve Görüşleriniz
Hasta Görüş ve Öneri Formu
Personel Görüş ve Öneri Formu
Ulaşım
Nasıl Gidilir?
Otopark Alanları
Harita
Halk Otobüsü Güzergah ve Durak Bilgileri
Telefon Rehberi
Dijital Medya
Medyada Biz
E-Bülten
Yerel Basın
Ulusal Basın
Toplantı ve Organizasyonlar
Sağlık Takvimi
İletişim & Tanıtım Faaliyetleri
Fotoğraf Galerisi
Fotoğraf Galerisi
Video
Kurumsal
Kalite yönetimi
Kalite Politikamız
Kalite Politikamız
10 Mayıs 2023
Kalite Politikamız
Sunmuş olduğumuz tüm hizmetlerde, hasta odaklı, güvenilir, bütüncül yaklaşıma bağlı, bilimsel ve etik standartlara uygun, sürekli iyileştirmeye dayalı, hasta ve hasta yakınına yönelik eğitim ihtiyaçlarını karşılayan, duyarlı ve iyileştirici bir ortam sunan ve bakımda mükemmelliği hedefleyen tıbbi bakım hizmetleri sunmak.
İş sağlığı ve güvenliği hizmetleri mevzuatlarına uygun, iş güvenliği kültürünün sürdürülebilir ve nitelikli gelişimi için çalışanlarımızın sağlığını ve güvenliğini tehdit eden faktörleri belirlemek, ortamdan kaynaklı enfeksiyonlardan korunmalarına yönelik önlem almak, sağlıklı ve güvenli bir çalışma ortamı sağlamak.
Hasta hakları mevzuatına esas alarak hastanemizde sunmuş olduğumuz hizmetlerde hasta ve hasta yakınının süreçlere katılımını sağlamak, dilek öneri ve şikâyetlerini değerlendirerek hasta memnuniyetini artırmak. Hasta memnuniyet düzeylerini belli aralıklarda ölçmek ve gereken iyileştirmeleri yapmak.
Bakanlığınızın yayınladığı klinik rehberlere uygun olarak tetkik istemlerin yapılmasını sağlamak, tetkik hizmetlerinin etkin ve verimli yürütülmesini sağlamak, tetkiklerin en kısa sürede tamamlanmasını sağlamak.
Kurumumuzca gerçekleştirilen sosyal sorumluluk projeleri çerçevesinde uygulanan programlarımız ile toplumsal farkındalık yaratarak, sağlık düzeyinin yükseltilmesinde fayda sağlamak.
Anne ve bebek sağlığı için, eğitim, bakım ve sunulan hizmetleri en üst düzeye taşımak, hastalarımıza normal doğuma yönlendirerek hastanemizde gerçekleşen primer sezaryen oranının Türkiye ortalamasının ve kurumumuzun bir önceki dönem değerinin altında olmasını sağlamak, normal doğum ve sezaryen sonrası anne ve bebeklerin yeterli süre tıbbi takip altında kalmasını sağlamak.
Bilimsel gelişmelere uygun etkin ve etkili sağlık hizmeti sunmak için çalışanlarımıza sürekli eğitim desteği sağlamak, çalışanlarımızın memnuniyet ve motivasyon düzeylerini yükseltmek için çalışmalar yapmak, çalışan memnuniyet düzeyini belli aralıklarda ölçmek ve gereken iyileştirmeleri yapmak.
Sunmuş olduğumuz hizmetler ile ilgili tüm mevzuat ve standartlara uyum sağlamak, çalışanlarımızda kurum kültürü oluşturmak. Hizmetlerimizi değerlendirerek tüm çalışanların katılımını esas alarak sürekli ölçüm ve iyileştirmeyi hedeflemek sürekli iyileştirme faaliyetlerinde bulunmak.
Klinik rehberlere uygun ilaç kullanımını sağlayarak antibiyotik reçete oranının Türkiye ortalaması ve bir önceki dönem değerinin altında olmasını sağlamak.
Bilgi güvenliği yönetim sistemi ile ilgili tüm mevzuatları uygulayarak, tüm çalışan ve paydaşlarla birlikte bütüncül bir yaklaşımla, riskleri yönetmek ya da etkisini azaltmak.Siber saldırı durumlarına hazır olmak ve hizmetin aksamamasını sağlamak.
SWOT analizleri yaparak yön verdiğimiz amaç, eylem, hedef ve planları belirli dönemlerde güncelleyerek, stratejik kararlarımızı tekrar gözden geçirmek değerlendirmek.
Yıl içerisinde kısa-orta vade planlarımızı gerçekleştirebilmek ve tamamlayabilmek için gerekli çalışmaları yürütmek. Uzun vade planlarımız için de gerekli çalışmaları yaparak, çalışmalar için gereken proje ve desteği sağlamak.
Kurumumuzun vizyon misyon ve değerlerinden ödün vermeden; sürekli eğitim ve iyileştirme faaliyetlerinde bulunan, hizmette üst düzey sağlık standartlarını yakalayan, gelişmenin yazılı, ölçülebilir ve kanıta dayalı olmasını sağlayan, mevzuatlara bağlı, etkili ve verimli sağlık hizmeti sunmayı
taahhüt ediyoruz.
×